neděle 11. června 2017

Rozlučka se svobodou a Leošem Marešem

Tak a je to tady! Včera v noci jsme se šťastně vrátili z necivilizovanýho Srbska, kde bylo všechno sto let za opicema a v 6 ráno nasedám na vlak do Prahy, abych jela do nejvíc civilizovanýho a lidma přeplněnýho města celých Čech. A že se mi do toho města teda vůbec nechce. Na co se ale těším, jsou všichni moji kamarádi, kteří mě čekají na pražským hlavním nádraží.

Posádka v autobusu do Liberce

Celou rozlučku pro mě naplánovala moje nejmilejší Adélka a jelikož to má být překvapení, pořádně ani nevím, kdo všechno na akci bude. A že se nás nakonec sejde! Nasedáme na Flixbus směr
Liberec, kde nás čeká přestup na místní autobus, kterej míří do obce Hamr na Jezeře.

Po strastiplné cestě míříme rovnou do restaurace v Hotelu Pacifik, kde uhasíme žízeň pivem a naplníme svoje prázdný břicha. Trošku mě znepokojuje, že Adélka s Luckou pijou kofolu a varujou nás, ať už si další pivo nedáváme, že by nás pak nemuseli pustit na atrakci, která je pro mě nachystaná jako překvapení. Už se teda začínám bát, co z toho vyleze.

 
Účastníci rozučky společně na obědě

Všichni vědí, že se bojím psů a poslední dobou mi nedělají dobře ani výšky. Někteří vtipálci podotknou, že dávat Péťe jako překvapení seskok z letadla se psem v tandemu teda asi nebyl úplně dobrej nápad a já jsem fakt napnutá, co mě čeká. 

Za chvíli už jsme na místě a já vidím Lanový park Hamr, kde máme zarezerovanej vstup. Spadne ze mě obrovskej balvan, že to není nic mega bláznivýho a začínám se fakt těšit!


Připraveni na lezení

Všechny nás navlečou do sedáků, abysme byli jištění a taky povinně dostaneme helmy a můžeme jít na to. Samozřejmě dostaneme poučení, že během lezení nesmíme požívat žádnej alkohol a před samotným výkonem taky ne. Piva samozřejmě zatajíme ... mezi náma samotní instruktoři se taky nezdají býti úplně střízliví.

    
Akční foto z lanovýho parku
 
Vysvětlí nám, co a jak a už jdeme na to! Nejtěžší je dostat se po lanové síti nahoru a pak už je to v podstatě brnkačka. Jezdíme různýma skluzama sem a tam, překonáváme překážky a užíváme si spoustu legrace. Ti šikovnější z nás (Martin s Matějem) to stihnou projít dokonce dvakrát.

 
Adélka Tarzanem

Když už máme všechno to dobrodružství za sebou, vyrazíme pěšky do kempu, kde máme zarezervovaný chatky na spaní. Cestou tam potkáme na zemi malýho ptáčka, kterýho odneseme do bezpečí, dál od silnice.

Nalezenej ptáček

Netrvá to ani půl hodinky a dorážíme do Party Campu Caramba. Je to poměrně nově otevřenej kemp, kde se často konají nějaký akce a diskotéky, což znamená, že jsme tady správně! Dneska je otevírací party letní sezóny 2017 a jako speciální celebrita přijede samotnej velkej Pán kožichů Leoš Mareš.
 
  
 Dorážíme do kempu Caramba

A tak se jdeme nejdřív ubytovat do chatek a pak už vyrážíme do hospůdky uhasit žízeň. Všichni na sobě máme havajský věnce, abychom se vzájemně rozeznali a kdyby se náhodou někdo ztratil, tak aby se vědělo, komu ho mají nalezivší vrátit.

 
 Naše havajská sestava

No a pak už se bavíme, tancujem a užíváme si večer. Když konečně dorazí Leoš Mareš, moje bezvadný kamarády nenapadne nic lepšího, než mě procpat úplně dopředu a zařvat na Leoše, že mám dneska rozlučku se svobodou a tím pádem musím na pódium za ním. A tak jsem znenadání na pódiu a odpovídám na otázky.

 
Na pódiu s Leošem Marešem

Potom párty pokračuje a někdy nad ránem se odeberem k sladýmu spánku. Lepší rozlučku jsem si snad nemohla přát. Moc děkuju všem zúčastněným a především organizátorce a svědkyni Adélce!

Áďa s Kamčou na párty

Druhej den ráno neleníme a vyrážíme na mikro výlet. Ujdem sice jenom 6 km, ale po včerejší akci je to i tak docela výkon. Z kempu vyrazíme kolem Hamerskýho jezera po zelené turistické značce, potom pokračujem přes asfaltovou cyklostezku, která nás zavede až k vodní nádrži Stráž pod Ralskem.

 
 Mapka našeho porozlučkovýho výletu

Tam je to poměrně rušný, je tam spousta lidí a vodní zábavy. Je tam dokonce vodní vlek, kde se člověk může svázt na vodních lyžích, nějaký pláže a jiný vodní radovánky. Skočíme se teda vykoupat, voda je jakš takš čistá a teplota je taky poměrně příjemná. Pak už se vydáváme jen přes náměstí k autobusovýmu nádraží, odkud se dopravíme autobusem až do Prahy. Cestou v buse chlapská část výpravy spí a vzpamatovává se z víkendu, kdežto my s holkama kecáme těch x km až do cílové destinace. A to je povedenej závěr téhle nejvíc povedené akce.

 
Nerozlučná dvojka a Leoš



Žádné komentáře: