neděle 5. července 2020

Rozlučka se svobodou na Jižní Moravě

Neděle je mým dlouho očekávaným dnem! Kamarádka Anička má totiž rozlučku se svobodou a my máme s holkama strávit víkend v kempu na Jižní Moravě. Má to být vlastně můj první víkend bez dítěte po roce a půl.

Rozlučka se svobodou na Jižní Moravě

Začátek dne není úplně idylickej, jelikož se vzbudím v 5:30 a strašně mě bolí zub. Osmička, kterou mám jít asi za 3 týdny vytrhnout. Nedá se nic dělat, ale hned o půl sedmé vyrážíme na pohotovost, kde mi zub vytrhnou. V ambulanci samozřejmě málem omdlím, ale nakonec se nějak vzpamatuju a musím konstatovat, že zas tak strašný to nebylo. Nicméně se po zbytek dne modlím, ať mi to nějak nenapuchne, nedostanu horečku nebo něco podobnýho, čímž by byl celej víkend v ohrožení.

Výzdoba našeho příbytku

Naštěstí se žádný drama okolo zubu neodehraje a já tak můžu vyrazit v 16:00 busem do Brna, kde přestupuju ještě na další bus do Pasohlávek. V kempu Merkur se připojuju k holkám, který už stihly nějaký koupání a jiný zábavy a jdu se ubytovat do teepee, který máme v kempu zarezervovaný. Chvíli blbneme u teepee, děláme výzdobu stanů, rozdáváme si šerpy, dáváme si tetování a oslavujeme. Anička dostane tričko se spoustou úkolů. který musí za večer splnit a je ohromná legrace. 

Pizza a párty kýbl v ATC Merkur

Taky zajdeme na pizzu a užijeme si party, která se v kempu odehrává. Tancujeme asi do půlnoci a pak už se přesuneme pomalu ke stanům a kolem druhé usínáme. Druhej den totiž máme v plánu výlet a s ním spojenou degustaci ve sklípku!

Ubytování: teepee v kempu Merkur


Západ slunce u našeho teepee




2 komentáře:

Anna řekl(a)...

❤️ Zrovna nedavno jsem Adelce vzpominala jak to bylo super. A jak skvele jste to naplanovaly😜😚

Peťa Podešvová řekl(a)...

Jj, byla to super akce! A ještě bude jeden článek ;-)